Dag 6 onderweg naar Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 6 onderweg naar Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 6 onderweg naar Salt Lake City

Door: Koen bjorge

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Salt Lake City

We begonnen vanochtend met ons eerste ontbijt in de camper, ik had een broodje met pindakaas met jam in een potje, dit was lekker.
Daarna gingen we richting zion onze eerste nationaal park een groot gebied met stijle rotsen als je wilde, kon je er een paar wandel tochten maken en de langste route duurde minimaal 8 uur hebben wij niet gedaan wel foto's gemaakt en in een shuttle bus gezeten want daar mochten geen auto's rijden naar dat park gingen we richting salt lake city de rit duurde 4 en een half rijden. Onderweg hebben we onze eerste corndog op dat was weer lekker we hebben heel veel regen gehad met onweer toen we in salt lake city aan kwamen stuiterde lana en Hilde bijna van het bed af omdat wim iets te hard over de spoor overgang heen ging en daarna vloog koen bijna daar de vooruit omdat koen en ik stonden en wim een nood stop moest maken toen we op de camping aan kwamen gingen we eten en daarna gingen lana en Hilde kleuren

  • 12 Augustus 2015 - 10:13

    Han:

    Koen geweldig wat jij allemaal ziet. Ik herken het allemaal nog wel. Ik ben straks benieuwd naar al je fito's en verhalen. Hoe bevalt het in de camper? Handig toch om altijd je huis bij te hebben! Genieten weer en ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag.
    PS jullie moeten wel vroeg opstaan!
    Groetjes van zomervrouws

  • 12 Augustus 2015 - 13:57

    Bep En Henk:

    Hoi vakantie gangers.
    we zien dat jullie leuke dingen ondernemen geniet van deze tijd genieten allemaal gr Bep en Henk.

  • 12 Augustus 2015 - 21:25

    Mia En Jacq:

    Hallo jullie bofkonten,het zit jullie wel mee,het weer is prima,regen hoort daar ook en onweer ook.
    Nu komt het camper leven nog maar dit gaat ook goed komen toch?
    Geniet nog maar van de reis,ben wel een beetje voorzichtig met rijden.
    Nog veel plezier,,gr. Mia en Jacq

  • 12 Augustus 2015 - 21:30

    Lizette:

    Hallo koen!! Woow wat een stoere en leuke verhalen allemaal! Leuk dat ik zo een beetje met jullie mee kan reizen! Heel veel plezier, geniet van alle leuke dingen! Ik lees alles graag mee met jullie! Xx lizette

  • 13 Augustus 2015 - 10:28

    Lisette:

    Dag Bjorg en Koen,

    Ik zie nu pas weer jullie reisverslagen. Ik zit in de Ardennen op een camping zonder internet. Een gedoe dus. Ik moet wel lachten om jullie: Lana en Hilde stuiterden bijna van het bed en Koen vloog bijna door de voorruit, hahahaha.

    Wat zien jullie weer veel zeg. Ik ben er jaloers op. Bij mij worden vooral de spieren vooral getraind: gisteren 20 km door de Ardennen gelopen.

    Nog heel veel plezier en tot de volgende mail.

    mama

  • 13 Augustus 2015 - 14:04

    Loes Boltong:

    Hallo Koen wat maak jij geweldig veel mee, ik ben helemaal jaloers op jou! Ik had niet door dat jij mailtjes stuurde want mijn tablet is kapot en heel toevallig zit ik nu op mijn pc en zie ik je mail !!! Lieve groetjes van ons en genieten maar XXXXXXXXXXXXXX Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bjorge/Koen

Actief sinds 19 Juli 2015
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 7665

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 30 Augustus 2015

Reis USA 2015

Landen bezocht: