Dag 9 op weg naar Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 9 op weg naar Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 9 op weg naar Yellowstone

Door: Koen/bjorge

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

14 Augustus 2015 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Vandaag vertrokken richting Yellowstone een afstand van 4:30uur rijden
Twee keer gestopt een keer om te tanken en een keer bij de wallmart voor de boodschappen. Toen we aankomen bij de koa camping bleek het de verkeerde te zijn .
Een mijl verder waren we bij de goede camping. We wilden buiten eten maar toen ging het regenen . En even later ging het onweren met flinke windstoten. Iemand z'n tent was zelfs weg gewaaid. In de avond koelde het snel af.

• 17 Augustus 2015 - 08:39

Bep En Henk:

Hoi vakantie gangers

Ook hier heeft het geregend liefst twee dagen op een dag meer dan 50 mm regen gehad voor Hilde van Marian alvast proficiat.
    Geniet van jullie vakantie en thuis alles goed bij jullie ook volgens de verslagen, gr Bep en Henk.

• 17 Augustus 2015 - 09:02

Han:

Zonde van het slechte weer maar dat gaat vast snel weer over. Ik ben wel heel erg benieuwd naar Yellowstone. Staat nog op mijn verlanglijstje om nog eens te zien! Jullie maken een prachtige reis, blijf er lekker van genieten.
    Groetjes van zomervrouws!

• 17 Augustus 2015 - 09:36

Jacq:

jUllie hebben dus ook regen gehad .
    Hier was het van Zaterdag middag tot vannacht aan een stuk door,verschrikkelijk.
    Maar het word weer beter.dus genieten nog maar.
    Yellowstone willen wij ook nog een keer zien .
    veel plezier nog . Groetjes mia en jacq