Dag 21 Naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 21 Naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 21 Naar Los Angeles

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

26 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen is het zover. Dingen zoveel opmaken uit de koelkast en Lana en Hilde proberen we nog wat restanten te slijten aan andere kampeerders, wat uiteindelijk ook lukt. De camper staat volgepropt met onze koffers en de TomTom geeft een uur en 16 minuten aan naar het verhuurbedrijf als we rond 08.30 uur vertrekken. We moeten er voor 11.00 uur zijn, dus dat moet wel lukken.
We bereiken uiteindelijk om 10.45 uur het verhuurbedrijf, want geen files in Los Angeles bestaat overdag volgens mij niet. Het rijdt wel met een bepaald tempo door, maar het gaat met horten en stoten. Vervolgens is het wachten op de taxi/shuttlebus, die ons naar het vliegveld brengt om 12.00 uur. De chauffeur brengt ons naar het verhuurbedrijf van de auto, die we in Los Angeles gebruiken. Met een upgrade van de auto krijgen we een auto met circa 60 miles op de teller, dus gloednieuw. Het is een Lincoln Navigator, een absoluut monster met alle toeters en bellen.
Het is wel weer even wennen van camper naar "gewone" auto. We passen er met 6 personen en 6 koffers en 6 rugzakken in en rijden vervolgens naar ons laatste verblijf in Los Angeles, resort Dolphin Cove in de buurt van Anaheim, ofwel in de buurt van Disneyland.
Ook hier krijgen we weer te maken met files en een afstand van 50 kilometer neemt ruim een uur in beslag. Als we in het resort aankomen, wordt de auto geparkeerd en worden de spullen in ons ruime appartement gebracht. Lana en Hilde maken een maaltijd voor ons klaar en we besluiten die avond nog naar Disneyworld te lopen. Het ligt redelijk in de buurt en als we aankomen, begint net het vuurwerk, want dit park bestaat 60 jaar, dus het vuurwerk wat hier geboden worden, is weer spectaculair.
Er worden wat souvenirs gekocht en we lopen terug naar ons appartement waar we rond 12.00 uur gaan slapen.

• 29 Augustus 2015 - 20:12

Mia:

Hallo vacantiegangers,het is bijna het einde van de reis,nog een paar souvenirs en de koffer gaat dicht.
    geniet nog even van Los Angeles en dan is het aftellen geblazen .
    Tot Zondagmiddag in Dusseldorf

Groetjes en Tot Ziens Mia en Jacq