Dag 24 Venice Beach en naar huis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 24 Venice Beach en naar huis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 24 Venice Beach en naar huis

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

29 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen weer om 6.00 uur opgestaan om nog zoveel mogelijk van deze dag in L.A. Door te brengen. We checken uit het hotel en rijden naar Venice Beach, een van de bekendste stranden van Los Angeles. Een strook strand van 2 1/2 kilometer lang met allemaal kleine winkeltjes nabij het strand en waar ook veel gesport (fietsen, basketbal en een soort tennis) wordt. Ook is er een open ruimte waar de mannen met veel spieren hun six-packs en meer kunnen laten zien. Arnold Schwarzenegger is hier ook ooit begonnen met zijn gespierde lichaam. Langs het hele strand loopt een fietsstrook en joggingstrook. Wat je hier ook nog veel ziet, zijn de skateboarden en de hippies uit de jaren zeventig, die in deze tijd zijn blijven hangen.
Ook zijn er diverse straatartiesten actief, die door hun optredens het geld verdienen. Rond 13.30 uur vertrekken we naar het vliegveld LAX om daar eerst de auto in te leveren, om dan vervolgens met de bus van het verhuurbedrijf naar het vertrekhal te rijden. De vakantie is weer afgelopen en we hebben veel gezien en gedaan in een korte tijd. Gelukkig hebben we de foto's nog en kunnen we nog nagenieten van deze vakantie.

• 30 Augustus 2015 - 21:51

Sjoerd:

Wat een trip; prachtige ervaringen opgedaan allemaal!
    Het wordt voor ons ook wel afkicken zonder een dagelijks reisverslag... kunnen jullie je ervaringen van je eerste werk/schooldag ook niet online zetten?

Welcome back en succes met de jetlag!
    Stuart

• 30 Augustus 2015 - 23:00

Mia En Jacq:

Laatste reisverslag door Jullie vanuit America.
    Weer inpakken ,gauw nog even naar het strand in Los Angeles en dan is de tijd om en gaat de neus van de
    Boeing weer Richting Dusseldorf. Jammer he ?
    Welkom thuis en de groetjes van Mia en Jacq

• 31 Augustus 2015 - 16:49

Fanny:

Hallo hallo...

T was leuk om bij te blijven bij jullie avontuur!
    Have a safe flight...

Liefs van ons