Dag 13 Van Twin Falls naar White bird - Reisverslag uit White Bird, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 13 Van Twin Falls naar White bird - Reisverslag uit White Bird, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 13 Van Twin Falls naar White bird

Door: Koen en Hilde

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

18 Augustus 2015 | Verenigde Staten, White Bird

We zijn vandaag opgestaan met een liedje voor Hilde omdat ze jarig was. We hebben een heerlijk ontbijt gehaald. Dit duurde erg lang maar was zeker het wachten waard. Na het ontbijt zijn we weg gereden richting Bruneau Sand dunes dit is een groot gebied met grote zandvlaktes. Hier hebben we een heerlijk stuk taart gegeten met heel veel icing( een lekkere dikke laag glazuur) toen hebben Koen, Lana en Hilde een zandduin beklommen. Het zand was erg heet dus we moesten dichte schoenen aan. De klim was nog best zwaar omdat het zand zo los was. We hebben de berg 2 keer beklommen, de voor en de achter kant. Aan het einde van de klim hadden we veel zand in onze schoenen. Daarna zijn we doorgereden naar Hells Canyon. Bij deze rit heeft Hilde voor het eerst in de camper gereden omdat Wim even wilde rusten het waren namelijk zo'n 500 km. Gelukkig leven we allemaal nog. Het uitzicht tijdens deze rit was prachtig. We reden langs een wild stromende rivier in een bebost gebied in de staat Idaho. Toen we bijna in Hells Canyon waren veranderde de tijd naar Pacific time. 15 minuten later sprong de tijd weer terug naar de berg tijd. Het was voor ons allemaal onduidelijk hoe laat het nu was. Dit was ook belangrijk om te weten voor de boottocht van morgen. 's Avonds hebben we heerlijk genoten van het verjaardagseten van Hilde, burrito's van Lana en heerlijk Ben en Jerry ijs.

• 20 Augustus 2015 - 08:27

Amber:

Haha Hilde! Ik zie jou al helemaal achter het stuur van zo'n grote camper zitten. Je hebt wel foto's gemaakt hoop ik? Nu Lana nog!
    X Amber