Dag 4 doei newyork hoi las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 4 doei newyork hoi las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 4 doei newyork hoi las vegas

Door: Bjorge koen

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

09 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen begonnen we vroeg om 6 uur eerst ontbijten.
Daarna gingen we met een bus mee voor een rondtour door new York . Het was een open dubbeldekker als je ging staan stoten je je kop aan een verkeerslicht of verkeersbord de gids zei dat het stoplicht bleef werken maar wat er met je hoofd zou gebeuren is een vraagteken. We zijn ook nog China town in gereden op dit moment de grootste gemeenschap van de vs . De gids heeft ook nog verteld waar Wall street vandaan komt. Na de tour hebben we nog iets gedronken bij de Starbucks. Lana en Hilde hebben nog gewinkeld in New York en zijn nog naar de Body World exhibition geweest. Daarna op naar het vliegveld en op naar las Vergas na een vlucht van 5 uur moesten we wachten bijna een uur op die stomme shuttle bus toen we in het hotel aankwamen ging er ook nog wat dingen mis met inchecken toen we daar klaar waren gingen we wat eten na het eten gingen we door the strip lopen.
En toen gingen we slapen