Dag 22 Dag Universal studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 22 Dag Universal studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 22 Dag Universal studios

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

27 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen zijn we met een stevig ontbijt begonnen bij Denny's, aangezien Bjorge vandaag jarig is en hij ons trakteert op dit ontbijt. Dit restaurant zit naast ons hotel, dus dit is lekker handig. Na het ontbijt vetrekken we met onze Lincoln richting Universal Studios. De Tomtom geeft een tijd aan, die niet realiseerbaar is, maar al met al zijn we met een 20 minuten vertraging op onze bestemming. 46 kilometer in een tijd van 1 uur 15 minuten is denk ik niet slecht en met onze monstertank voel je je behoorlijk veilig en is het uitzicht prima.
De kaartjes voor de Universal Studios had ik al digitaal besteld en uitgeprint, zodat we ook zo konden doorlopen. Het feest kon beginnen en we begonnen met de tour van ongeveer 45 minuten door het park. We hebben deze tour al eerder gedaan in 2009, dus een aantal dingen zijn voor ons al bekend, zoals de nabootsing van een aardbeving met vuur en water. Er zijn echter ook een aantal nieuwe dingen toegevoegd, zoals een 4D film van King Kong en de Fast en Furious. Geweldige effecten en een mooie belevenis. Helemaal hot zijn de Minions op dit moment en die komen we dan ook overal tegen op dit moment. Er wordt gewerkt aan een nieuwe attractie van Harry Potter en deze is in 2016 gereed. De dag op dit park is zo voorbij en helaas sluit het park al om 18.00 uur en de souvenirjacht kan dan beginnen. Aangezien Hollywoodboulevard redelijk dichtbij is, hebben we in de morgen al besloten om met de metro naar deze straat te gaan, dar vervolgens vanwege Bjorge zijn verjaardag te eten in het Hard Rock café en dan nog wat te slenteren over deze straat met onder andere de Walk of Fame met alle bekende Hollywoodsterren.
Om 22.00 uur sluiten we deze dag af, gaan we weer terug naar de parkeergarage en rijden we terug naar het resort. We kunnen nu heel goed doorrijden en zijn weer rond twaalf uur in het resort. Snel naar bed, want de volgende dag breekt al weer snel aan. Bjorge vindt zijn dag super.

• 30 Augustus 2015 - 22:43

Mia:

Heb je de dag goed gevierd Bjorge voor je verjaardag ,en smorgens bij Denny en later in het Rock Cafe
    is de dag goed verlopen,had je dit ook verwacht?