Dag 8, Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 8, Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 8, Salt Lake City

Door: Koen/Bjorge

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

13 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Na het ontbijt zijn we met de tram naar salt lake city gegaan . In salt lake city zijn in 2002 de olympisch winterspelen geweest toen is er ook een groot winkelcentrum gebouwd.
Daar zijn we als eerste na toe gegaan, Wim heeft een munten boek gekocht, ik een mok, Lana een kaart spel en kleren en bjorge een kleurboek met stiften en een pin van salt lake city . Daarna zijn we naar een nieuw winkelcentrum gegaan en daar hebben we ook meteen gegeten bij een foodcourt . Daar zit de Mac Donalds en de Subway en nog veel meer . Toen zijn we naar de mormonen kerk geweest met een heel groot evenementen center waar wel 21.000 mensen in kunnen en daar hebben we nog een rondleiding gekregen van een vrijwilliger. Hij heeft ons in 40 minuten van alles over zijn geloof verteld. We zijn nog op het dak geweest waar bomen groeien en planten. Daarna zijn naar de visitor center gegaan van de mormonen daar stond een maquette van hun tempel. In deze tempel mochten we niet in want het is een heilige plek de mormonen mochten er alleen in als ze wit droegen. Per dag worden er minimaal 20 huwelijken maar soms ook wel 100 op een dag maar dat is een uitzondering.Daarna zijn we terug naar camping gegaan en toen naar het eten nog even gezwommen met Bjorg Lana Hilde en ik

• 17 Augustus 2015 - 08:51

Bep En Henk:

Bjorge en koen

Ik zie dat jullie alle reisverslagen maken zijn de taken zo verdeeld of zijn de dames druk met het koken, wel leuk dat je over van alles schrijft zo blijven we op de hoogte.
    Ga zo door we kijken er naar uit naar jullie reis verlagen gr Bep en Henk.

• 17 Augustus 2015 - 09:26

Mia:

Hallo vacantiegangers,
    Hebben we ook weer de Subway gevonden?
    En Bjorge ga je tekenen dat je de spullen al gekocht hebt,doe je best hoor .
    Goede reisverslagen maken jullie ,we hadden ze al gemist .
    Verder nog veel plezier.
    Annie heb jij mijn Mail gehad?
    groetjes Mia En Jacq en Noa

• 17 Augustus 2015 - 12:27

Dees:

Leuk om die verhalen te lezen! Wij zijn weer veilig in Nederland aangekomen. En wat denk je? Juist ja, regen, regen en nog eens regen! Het is wel stil in huis Koen! Groeten van ons aan iedereen. xxx