Dag 15 Op weg naar Portland - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 15 Op weg naar Portland - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 15 Op weg naar Portland

Door: Wim met hulp van de rest

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

20 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Portland

Vanmorgen zijn we weer eens vroeg opgestaan om 6.00 uur, het is tenslotte vakantie, want onze langste rit van 700 kilometer staat op het programma. Helemaal van hells canyon naar Portland. Vandaag rijden we door 3 staten Idaho, Washington en tenslotte Oregon. Idaho wordt de staat van de aardappelen genoemd, potatoe-state, alleen daar hebben we weinig van gezien, uitgestrekte graanvelden met een mooie kleur geel hebben we gezien, zo ver als onze ogen konden zien. In de staat Oregon reden we aan de zuidkant van de Columbia rivier, waar de Maas maar een beekje lijkt. Geen schip te zien, wel veel windsurfers want er stond een sterke wind. Wim werd afgelost door Hilde en voor Portland nam Wim het stuur weer over. Voor Portland is er een mooi bosgebied met veel watervallen. De bekendste ervan hebben we bezocht. Per jaar komen hier 2 miljoen bezoekers. Het kostte enige moeite om de camper te parkeren, maar het was wel de moeite waard.
In Portland zelf kwamen we in de file terecht en beide rondwegen rondom Portland stonden vol. Het duurde dan ook meer dan 3 kwartier voordat we onze camping bereikt hadden.
Hilde en Lana hadden weer spaghetti en een lekkere pasta erbij gemaakt en toen weer op tijd naar bed.

• 23 Augustus 2015 - 09:32

Mia En Jacq:

Weer goeiemorgen allemaal,
    Vroeg uit de veren ,een hele lange rit te gaan vandaag,weten we alles van.
    Knap Hilde dat jij durft te rijden in die camper,maar ik denk dat Lana ook wel gedurft zou hebben.
    Maar het is de moeite waard geweest ,wat jullie allemaal gezien hebben.