Dag 12 Van Yellowstone naar Twinn Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu Dag 12 Van Yellowstone naar Twinn Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Bjorge/Koen Weijs/Boltong - WaarBenJij.nu

Dag 12 Van Yellowstone naar Twinn Falls

Door: Koen/Hilde

Blijf op de hoogte en volg Bjorge/Koen

17 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Twin Falls

We zijn vroeg op gestaan omdat lana een wolven deken wilde halen.
Hierna zijn we richting twin falls gereden, onderweg hebben we the crater of the moon bezocht en beklommen. Dit is een park waar nog veel restanten van vulkaan uitbarstingen te zien zijn. Het lijkt hierdoor op een maan landschap. We hebben hier een berg beklommen die oorspronkelijke een vulkaan is geweest. De berg bestond uit een soort puin steen, fijn licht zwart gesteente. Hierna hebben we de spatter krater en de snow krater bekeken. Toen zijn we doorgereden naar twin falls hier was een brand op een berg. Lana en Hilde vonden dit interessant. Ook zijn we hier naar het visitor center geweest hier zagen we van alles over aardappelen, want de staat Idaho wordt ook wel de aardappelstaat genoemd. We hadden geen tijd meer om de watervallen te bekijken, shoshone. We zijn dus direct door gereden naar de wall mart. Hier heeft Hilde een verjaardagstaart uit mogen kiezen voor morgen. Na de wall mart kwamen we aan op de camping waar Hilde en Lana weer gekookt hebben. 's Avonds hebben Lana en Hilde een uil gespot. Koen en Bjorg hebben nog gezwommen, het water was ijs koud. Om lekker warm te worden heeft Wim een kampvuur gemaakt. Lana had een zakje gekleurd vuur gekocht. Als je dit zakje in het vuur gooide kreeg het vuur kleur. Daarna zijn we heerlijk gaan slapen. Het was hier gelukkig niet zo koud in de nacht als in Yellowstone(3-4graden) Twin falls (13 graden).

• 20 Augustus 2015 - 09:00

Mia:

Goeiemorgen,allemaal,wat is het fris bij jullie in de camper ,slaapt wel lekker.
    veel gezien weer vandaag,ik lust ook wel een stukje Americaanse taart Hilde,geniet er maar lekker van